PENGALAMAN SAYA BERSAMA SHAKLEE

KISAHKU adalah testimoni saya bersama shaklee selama 6 tahun. Sal kenal Shaklee dari kawan sal. Time tu memang sal tengah cari suplemen yang sesuai dengan penyakit sal. 5 tahun menghidap penyakit yang di katakan dalam 1juta manusia di malaysia, sal mungkin orang 3 or 4 yang ada penyakit ganjil ni.

Untuk testimoni sal yang pertama, sal kongsikan dengan hampa tentang apa itu penyakit Tumor Tulang (Osteochondroma) yang jarang berlaku di kalangan rakyat malaysia. Hanya sebilangan kecik saja yang menghidap penyakit ni.

Penyakit yang sal kena adalah Osteochondroma atau Tumor tulang. Chondrosarcoma adalah salah satu kanser tulang primer, yaitu kanser yang memang berasal dari tulang. Tak ramai orang yang menghidap Osteochondroma.

Osteochondroma tidak bergejala, jarang berubah menjadi keganasan, dan sering ditemukan secara tidak sengaja saat rontgen tulang. Osteochondroma yang paling berbahaya adalah perubahan sifat lesi menjadi keganasan.

Keganasan yang paling ganas adalah Chondrosarcoma sekunder, iaitu sekitar 1% pada osteochondroma soliter dan meningkat hingga 10% osteochondroma multipel.

Untuk kes sal, seperti gambar A. Tumor terjadi di tulang. Tumur terjadi di Tulang Fibula. Osteochondroma lebih banyak terjadi pada anak-anak dan remaja. Tumor ini biasanya tumbuh di tulang kering, paha, dan lutut. Osteochodroma dapat berkembang dan menyebar dengan cepat ke bagian tubuh lainnya.

Penyebab Tumor Tulang.

Untuk kes seperti sal, hingga kini masih belum diketahui secara pasti apa penyebab tumor tulang. Namun, secara umum tumor muncul akibat adanya mutasi sel. Normalnya, sel tubuh akan berkembang dan mati dalam siklus tertentu. Akan tetapi, sel tersebut bisa tumbuh tidak terkendali dan menyebabkan tumor.

Beberapa penyebab lain yang secara tidak langsung mempengaruhi kemunculan tumor tulang adalah:

  • Cedera tulang belakang.
  • Faktor genetik.
  • Efek samping terapi pengubatan radiasi, seperti radioterapi.
  • Pernah mengalami patah tulang dan menjalani pemasangan implan logam.

Suplemen yang di cadangkan kepada sal untuk Tumor.

  • Protein ESP – Penting untuk membina semula struktur tulang kita dan membantu penyembuhan sel-sel tisue badan dengan lebih cepat.
  • Ostematrix – Kaya dengan mineral seperti kalsium, magnesium, vitamin D, zink, copper & fosforus. Semua mineral ini memang perlu untuk tulang kita (kerana 70% tulang kita perlukan semua mineral ini).
  • Vitamin C – Membantu badan membina kolagen untuk pastikan tulang patah lebih cepat sembuh. Vitamin C juga tinggi antioksidan dapat membantu elak jangkitan kuman.
  • Vivix – Tinggi dengan antioksidan boleh cegah jangkitan kuman, membaiki sel-sel dengan lebih cepat hingga ke peringkat sel DNA badan kita. Sesuai untuk yang tidak gemar mengambil pil atau tablet.

Alhamdulillah setahun sal amal dengan konsisten. Allah izinkan sal sembuh dan bebas dari penyakit tumor tulang. Disini sal kongsi kan beberapa testimoni sal 6 tahun bersama shaklee.

Dengan Vitamin bersumberkan alam semulajadi yg melalui beratus-ratus kajian sebelum dipasarkan.

Paling best bila boleh kongsi kebaikan Shaklee dengan orang lain, bukan saja dari segi produk malah dari segi bisnes.

Awak yang tercari suplemen kesihatan tu, meh ambil Suplemen Shaklee ni. Semoga Allah memberi keizinan juga awak sihat dan bertenaga.. insya Allah..

Dan tolong share ya entry sal kali ni, supaya lebih ramai orang diluar sana yang tercari-cari suplemen kesihatan dan berkongsi manfaat kebaikan daripada produk.

And doakan semoga Double Super Upline Sal, Master Norita Idris dimurahkan rezeki. Kerana beliau antara inspirasi sal yang sudah amalkan Shaklee lebih 25 tahun. Bayangkan makan suplemen Shaklee tanpa henti selama 25 tahun ?

Master Norita

Seorang master yang hebat dan berpengalaman dalam suplemen Shaklee ni. Sebab tu juga Master Norita ni murah rezeki dan berjaya dishaklee. Sebab beliau banyak berkongsi kebaikan Shaklee dan bantu ramai orang dengan ilmu dan pengalaman sepanjang bershaklee.

Itu lah serba ringkas pengalaman dan testimoni dari customer dan self consumer sal. Alhamdulillah setakat amal shakkee ni kesihatan lebih baik syukur alhamdulillah. Dengan harapan perkongsian ini dapat memberi manfaat kepada semua dan ada rezeki bertuah dapat hadiah istimewa dari tajaan Master Norita www.anakkuwira.com

Dapatkan HARGA PROMOSI & DAFTAR SEKARANG UNTUK JADI AHLI PERCUMA.

Dapatkan HARGA PROMOSI TWIN PACK & DAFTAR SEKARANG UNTUK JADI AHLI PERCUMA.

Sal juga sangat aktif di media sosial lain jemput follow dan kita kenal dengan lebih rapat lagi. Jika ada sebarang soalan dan pertanyaan jemput hubungi sal.

Sertai kami dalam dunia business Shaklee dan berada di dalam komuniti yang memberi pelbagai manfaat kepada diri, dari segi pembangunan diri, pembangunan kerjaya, kewangan, kesihatan, kecantikan dan juga berada dalam circle yang sangat hebat.

Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini! Bila hampa dah pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau.

PENAFIAN : Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

#Blogmegashaklee2023#Shakleetriumph2023#Shakleethrive2023#NextlevelBlogging#Shakleetriumph2023#shakleethrive2023#Shakleekedah#Shakleeksekitarkuantan#shakleeseluruhmalaysia

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started